نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یووه و آرسنال جدی ترین رقیب برای جذب دیبالا

یووه و آرسنال جدی ترین رقیب برای جذب دیبالا

پائولو دیبالا یکی از اهداف مهم یووه در نقل و انتقالات زمستانی است و آنطور که بسیاری از سایت ها و روزنامه های ایتالیایی خبر دادند بیانکونری با وجود درخواست مبلغ بالا توسط مدیران پالرمو برای فروش بازیکن 21 ساله خود ، مذاکراتی را برای جذب او داشته اند .

در همین رابطه مدیر پالرمو ، مائوریزیو زامپارینی در مورد آینده مهاجم جوان پالرمو و پیشنهادات موجود برای او اینگونه گفت :

" او بازیکن کاملی مانند لیونل مسی است ، دیبالا بازیکنی است که می تواند در هر منطقه از زمین بازی کند و برای تیمش مفید باشد . او مسی است نه آگوئرو زیرا او تنها یک گلزن برای تیمش محسوب نمی شود "

" او و مدیر برنامه هایش در پی ِ باشگاهی بزرگ برای آینده هستند و مشخص است که او از پالرمو می رود ، تا الان من 4 پیشنهاد برای او دریافت کرده ام که 2 پیشنهاد از تیم های ایتالیایی و 2 پیشنهاد خارجی بوده است. باید گفت که یووه و آرسنال بطور جدی بدنبال جذب او هستند "

" تاریخ فوتبال این را ثابت می کند که همیشه برترین مهاجمین از آمریکای جنوبی و بخصوص آرژانتین بوده اند ، من دقیقا دلیل این موضوع را نمی دانم اما شاید بخاطر این باشد که آن ها در کودکی در خیابان فوتبال بازی می کنند "


" من حتی به توز هم پیشنهاد داده بودم که او آن را رَد کرد و همچنین پیشنهادی 15 میلیون دلاری برای آگوئرو که او آن را پذیرفت ولی اتلتیکو مادرید پیشنهاد 20 میلیونی برای او داد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: